Q / A

Hur snygg tycker du att du är på en skala från 1-10? :D
Helt olika från dag till dag. Svårt att svara på men kanske en 7a, man ska vara nöjd med sig själv! :) 

Hur många läsare har du per dag? Sjukt bra blogg! :D <3
Det är olika här också, men det ligger väl runt 315-380 unika varje dag. Tack sötis! :) 

Hej tove, grym blogg! Som jag förstått har du en iphone 4. Vad tycker du om den? Är du nöjd? var den värd pengarna? Kram! 
Hej! Tack så mycket!! Ja jag har en 4a, jag är jättenöjd med den. Kan inte ens förstå hur jag klarade mig med min gamla trasiga sony ericsson förut. Superbra med internet, att man kan kolla bussen, kameran, instagram osv. Jag tycker den är värd pengarna om man är rädd om den! Kram. 

Hur får du den ramen runt bilderna? :)
Redigerar bilden i Photoscape, sen där deet står ramar så väljer jag Cali09 :) 

Skrev en kommentar under och frågade vart paljett tröjan kom ifrån och hur mycket den kostade kan du snälla svar i ett inlägg? Kram. 
Den hittar du här! Tyvärr kostar den några tusenlappar, men snygg är den! Kram! 

Hej! Ska börja gymnasiet nästa år och funderar på Kärrtorp. Du går där va? i sånna fall vad är bra och vad är dåligt? Skulle du rekomendera den till andra? Du är skit snygg och stark, keep going girl! <3
Hej! Yes, jag går där. Skrev lite om skolan för ett tag sen, du kan läsa det här. Tack så jättemycket! <3



Kommentarer
Postat av: soffs

åh jäklar vad många läsare, kan du tjäna pengar snart? vad tror du gör att många gillar läsa din blogg?

2011-12-13 @ 16:34:25
Postat av: elin

Vad har du för bredd på din inläggssida? Aso själva området där inlägget publiceras :) och hur man ändrar den :)

Undrar också vilken bredd du laddar upp dina bilder i :)

2011-12-15 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0