Q / A

Vart ligger hollister i stockholm , alltså vilken gata? :) svara gärna i inlägg , tacksam för svar. puss!
Den ligger på Hamngatan i gallerian. Längst in! :) Puss! 

Hej! Jag läste att du går på Kärrtorps gymnasium, och jag funderar på att börja där till hösten, så skulle du kunna göra ett inlägg om hur det är där osv? Skulle vara super snällt, fin blogg förresten! (:
Orkar inte göra ett inlägg men kan svara lite här. Om du läser min blogg har du kanske fattat/läst att jag inte går i skolan för tillfället pga lite olika anledningar. Jag har inte fått världens bästa intryck på skolan tyvärr, men det kan bero på att jag inte gått en linje som passar mig riktigt & är att jag är sjukt skoltrött. Men alla andra jag vet är jättenöjda med skolan osv. Det är ju en stor skola, skönt folk, bra lärare. Väldigt normal skola om man kan säga så, haha. Jag har fått känslan av att det är väldigt grupperat osv, att många söker bekräftelse, tror att man är cool bara för att man går på kärrtorp eller vad man ska säga. Men annars är det väl en bra skola! Tack så mycket! :) 

Skulle oxå gärna veta hur det är på det gymansiumet, eftersom jag oxå funderar på att börja där!:) har du några tips inför valet, tex börja med en kompis det blir lättare osv? skulle vara snällt <3
Välj inte det som dina vänner tar, det som verkar coolast eller något. Välj det du själv känner för. Det som känns rätt för just dig. Jag började ju tillsammans med Junia, och det var skönt att ha någon man kände i en sån stor skola när man var nervös osv. Men tror faktiskt att det är lättare att börja själv. Lättare att träffa nytt folk osv. Så välj inte något gymnasium bara för att dina vänner ska välja det. Du kommer hitta massa nya vänner även om det är lite nervöst i början. Du kommer vara jättestolt över dig själv sen! 

Skulle inte du kanske kunna skriva vad du önskar dig till jul eller tips på bra & behövliga saker man kan önska sig? :)
Jo visst. Jag önskar väl mig saker som många andra tonårstjejer önskar sig. Lite behövliga saker som du säger. Typ ett par nya converse, smink, underkläder, någon jacka/tröja som är lite för dyr för att köpa själv, iphoneskal, en kamera eller något sånt! :) 

laddar du ner filmer eller kollar du på internet?
Jag laddar ner filmer från tankafetast.com!

Umgås inte du och Junia längre? trodde ni blivit sams.
Jo vi är sams. Men vi umgås tyvärr inte så mycket längre! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

e du oskuld

2011-12-04 @ 23:36:43
Postat av: Elsa

Funderar du på att byta skola eller hoppa av? Vad är dina planer för framtiden? Kram!

2011-12-05 @ 01:15:47
Postat av: Anonym

man måste inte ha planer för framtiden, ibland är det ok att stanna upp och bara vara i nuet. du är bäst!

2011-12-05 @ 14:27:06
Postat av: Anonym

Alla har dåliga perioder, inom två snabba är du på topp igen! :)

2011-12-05 @ 22:00:37
Postat av: E l l i n o r ♥

Vissa saker om Kärrtorp håller jag inte riktigt med om (på våran linje alltså). Absolut det där med grupperingar i klasser och bekräftelse, MEN jag vet inte om jag tycker att det är så "skönt folk", iallafall inte i våran klass, och vissa av våra lärare är så dåliga så vi inte lär oss nånting :p Känns rätt meningslöst, dock är rektorn skitbra, hon lyssnar om man ska fråga nåt eller har nåt att klaga på, sen gör hon vad hon kan om man säger så ;)



(Går estetiska programmet - media på Kärrtorp, om nån undrar)

2011-12-13 @ 07:37:10
URL: http://tingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0