9 januari 2013

Jag nyss! 

Helt död efter första skoldagen! Får erkänna att det var kul att träffa alla kompisar, men ledig har jag gärna varit i några veckor till. Nu kommer man in i rutinerna igen iallafall, det är ju skönt. Sen är det bara att räkna ner dagarna till våren och sommaren! Mina två favoritårstider. Hoppas det går fort! Slutade iallafall 3 idag så kom hem för ett tag sen. Idag tänkte jag inte göra någonting alls, men ska kolla igenom lite tyska och sen ta det lugnt. Hoppas ni mår bra! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för planer i sommar? :)

2013-01-09 @ 16:27:11
Postat av: De du!

Vart tar du dina foton? Tacksam för svar!

2013-01-09 @ 17:42:26
Postat av: nina

HAHA kollade igenom rasmus insta och kollade vilka han följer, ahaaa följer han snygga tjejer eller? Känner du dig inte hotad?

2013-01-09 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0