17/1


Vår cesarsallad vi gjorde igår (svingod!) och jag & älsklingen härom dagen! 

Jag numera bor här ute i Tungelsta hos mitt hjärta haha. Nej men så mysigt här och jag älskar att vara med honom och hans familj. Vi har myst framför tvn, brottats och ätit lite. Rasmus ska snart iväg på träning och jag ska försöka lösa memebers.com-mysteriet. Många av er som känner er bortglömda och inte fått något mail trots att jag vet att jag skickat till er.. Och när jag försöker skicka en inbjudan igen så står det att ni redan är registrerade så vet faktiskt inte vad som är problemet. Kolla i skräpposten på mailen om det kanske hamnat där! Annars får jag försöka lösa det på annat sätt. Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag fick två samtidigt efter jag skrivit att jag inte fått.. Antar att du skickade om och att det då funkade och blev dubbla! Tack! :)

2013-01-17 @ 20:13:38
Postat av: Mickis

Kan du snälla skicka ett till mig också? Skulle vara jättesnällt!! Min hotmail är: [email protected]

2013-01-20 @ 09:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0