svar på tal

Rasmus, rasmus, rasmus, rasmus och rasmus...
Finns det något inlägg som inte innehåller Rasmus?
Men herregud! Skojar ni med mig? Rasmus är en del av min vardag, vi ses flera gånger i veckan. Vill ni hellre att jag ljuger och hittar på andra saker jag gör på dagarna för att ni inte vill veta när jag träffar Rasmus? Kommer inte hända så lika bra att ni börjar vänja er bara.. 

Det är kul när du skriver om Rasumus så lyssna inte på den dåliga kritiken, MEEEEN. Haha, måste bara säga att det börjar bli tjatigt med alla bilder från Rhodos där du skriver "jäklar vad brun jag var". Vi har fattat det nu haha :)
Jag är inte den som orkar sitta och ta massa bilder på mig själv varenda dag till bloggen. Tar nästan aldrig egobilder längre, bara snabba vid webbkameran. Så bilder från resor kommer ibland för att jag har bildbrist, hellre en bild från rhodos än ingen bild i inlägget alls va? Haha, vill int verka otrevlig.. Men det här är MIN blogg, skriver och lägger upp exakt vad jag vill! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öh va alla är avundsjuka på dig,Tove..
Grym blogg o du är så sjukt snygg!:)

2012-10-03 @ 18:28:46
Postat av: Anonym

du verkar va en bitch

2012-10-03 @ 18:30:40
Postat av: Lydia

Så jävla irriterande frågor!! :( Men har en fråga angående bloppisen om du ska ha en, måste man bo i sthlm för att köpa något? Kram

2012-10-03 @ 18:37:35
URL: http://lydiawk.blogg.se
Postat av: IDA

grym blogg! Skit i kommentarerna sötnos

2012-10-03 @ 18:41:48
URL: http://mysquare.blogg.se
Postat av: Anonym

men herregud, om ni inte gillar det hon skriver så sluta läs. Svårare än så är det inte. Folk borde lära sig att glädjas åt andra istället för att låta avundsjukan ta över..

2012-10-03 @ 18:43:37
Postat av: Clara

Haters gonna hate. Stå på dig :)

2012-10-03 @ 18:43:48
Postat av: Anonym

Måste bara säga att nu när din blogg har blivit rätt stor så märker man att negativa kommentarer börjar trilla in, alltså jag som läsare märker det. och ska jag vara helt ärlig så blir jag jätteledsen, får typ en klump i magen när jag tänker på hur det måste kännas för dig, och jag fattar inte hur man kan sitta framför datorn och skriva sånt där. Det är så fegt att det inte finns. Har följt din blogg sedan i april ungefär och tröttnar aldrig! Tycker att du verkar vara en så jäkla härlig, snäll och rar (snygg!!) tjej och fattar inte hur man bara kan skriva hur som helst massa saker till någon. Aja det jag ville komma fram till är att jag hoppas inte att du tar åt dig av skiten som folk skriver. vet att alla säger det men det handlar bara om avundsjuka! Ingen sitter och skriver fel någon gör i brist på annat liksom, då pillar man sig hellre i naveln haha, bara avundsjuka människor som har låg självkänsla skulle skriva så! Om någon hatar dig utan anledning så är det för att du har något de inte har. har ju läst att du blivit tryggare i dig själv och fått bättre självkänsla, sluta inte med det nu! Du är lika bra nu, bara att du har fått fler läsare då blir det mer positivt och mer negativt! Hoppas du inte känner att jag typ sitter och läxar upp dig nu eller vad man ska säga haha, menmen! Älskar din blogg och du och rasmus är jättesöta!! gud vad töntigt det här kändes, brukar inte kommentera bloggar men aja, kände att jag behövde få det sagt! keep it up

2012-10-03 @ 19:02:09
Postat av: Anonym

Varför är du inte med Andrea längre? Ni är väl bästa vänner? :)

2012-10-03 @ 20:03:56
Postat av: Sanny

Assåååååå damp jag får på skitungar som skriver elaka kommentarer... Nämen Tove, jag känner inte dig, men jag hoppas du läser den här kommentaren, för jag tycker du är grymt vacker och jag vet inte varför men jag blir glad av att läsa din blogg!!!!!! Alla som är bitchiga är fan bara avundsjuka för fan! Puss Tove, sluta ALDRIG blogg!!!!

2012-10-03 @ 20:21:27
Postat av: Anonym

Din blogg är grym!!!

2012-10-03 @ 22:32:47
Postat av: Evvo

fy vad skrattretande... avundsjuka! du är såå värd rasmus och det bästa som finns är att vara nykär :D du borde baaaara skriva om honom! hahaha :D

2012-10-04 @ 00:34:52
URL: http://times.devote.se
Postat av: hannah

men omg, rasmus är en del av hennes liv så det är väl självklart att hon nämner honom i HENNES blogg.

2012-10-04 @ 16:21:23
Postat av: Sophie

I perioder måste man få leva ut sin kärlek och njuta av den fullt ut! Klart du är mest med Rasmus nu. Vänner som är äkta finns ju kvar. Bara man inte dissar dom i 190! Herregud har den som kommenterat det aldrig varit kär? Trots allt ska man va försiktig med att döma andra folk, även jag. Man kanske ska tycka synd om dom so har neggo åsikter, för deras liv är så tråkigt? :)

2012-10-04 @ 16:29:04
Postat av: EE

lyssna inte på kritiken Tove, din blogg är gryyyym ;)

2012-10-04 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0