frågor / svar

Varför tog det slut mellan dig och vigge g?
Vem är vigge g!?

Fotoshoppar du bilderna så du ska se brunare ut?
Haha nej, jag ändrar bara ljuset på bilder.

Din kropp är helt perfekt! Och herregud vad brun du blev. Här kommer en fråga: Du verkar vara en väldigt social person, hur fick du så många vänner? Och hur pratar man med killar?
Den är verkligen inte perfekt men tusen tack!! 
Jag tycker att det är jätteroligt att träffa folk! Dom flesta av mina vänner har jag träffat sen skolan i mellan/högstadiet och hållt ihop med. Men annars träffar jag mycket nytt folk på fester och vissa har jag faktiskt träffat genom bloggar/facebook, tex Andrea! Hm.. Hur man pratar med killar, var bara dig själv! Det är det enda och bästa tipset jag har. Kram! 

Vart har du köpt linnet på bilderna? Din blogg är superbra föresten! Är helt fast haha :)
Det kommer från Zara och kostade 249kr! Åh tack så mycket!! :) 


Det är tusen gånger finare på och har en fin v-ringning i ryggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog det slut mellan dig och Victor granfeldt? :) kram!

2012-05-03 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0