bekännelser

Avskyr när folk inte kan stå för saker dom sagt eller gjort.
Funderar på att slinga mitt hår ljusare i veckan.
Älskar "puff-knappen" på facebook.
Tycker att det är jätteroligt att sminka mig/andra. Skulle lätt vilja jobba med de! 
Får ofta höra att jag och Andrea är lika, men själv tycker jag att vi är mest lika på insidan.
Är sjuukt sugen på att åka utomlands nu. 
Älskar att vara singel faktiskt, just nu iallafall.
Har lärt mig i veckan att spela en låt på gitarr.
När jag ska sminka mig klarar jag mig inte utan ögonbrynspennan och concealer.
Lyssnar mycker på musik jag hör i filmer. 
Hatar att bråka, drama, skitsnack och allt sånt där.
Är så arg på mig själv för att jag spenderat så mycket tid på en helt onödig person.

Kommentarer
Postat av: Mariam

vet inte hur andrea är på insidaan kompis men ni är sjukt lika!!! :D varför satsar du inte på typ stylist då? :P

2012-05-05 @ 23:18:40
Postat av: Anonym

Hur många puffar har du?

2012-05-06 @ 00:12:43
Postat av: Malin

Har du någon solskyddsfaktor i din Hawaiian Tropic eller kör du utan? Kram

2012-05-06 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0