20.51



Ni är helt galna, men underbara! Fick sålt nästan allt på mindre än en timme. Jätteroligt att ni gillade de! Finns några plagg kvar, sen la jag till virkade bikinin nu också. Missa inte!

Städade somsagt hos morfar tidigare idag också. Tjänade lite pengar där med. Nu är jag rik igen haha! Ska sätta mig i soffan nu och kolla på bb som börjar om 10 minuter. Vi har massa godis och ostbågar hemma så blir en riktig myskväll. Imorgon är det ny vecka, ska faktiskt bli riktigt nice, en lång helg med massa kul väntar! Jaja, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ha en till bloppis snälla , du har så fina kläder:)!!

2012-05-13 @ 22:06:38
Postat av: Joanna

Ha en till bloppis!!! :(

2012-05-14 @ 14:56:30
Postat av: sofia

jag missade också bloppisen. kan du inte ha en till om du har kläder kvar och skriv om den ett par dagar innan så man kan va berredd. jättefina kläder. hade velat haft en klänning till ett bröllopp jag ska på.

2012-05-14 @ 16:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0