FRÅGOR & SVAR

Hej Tove! Vart har du köpt dina snygga solbrillor på bilderna ovan? Vet du om det finns liknande på andra affärer?
Hej! Köpte mina i Barcelona förra våren men vet att det finns liknande på Stadium och Åhlens!


Vart brukar du slinga ditt hår? Går du till någon speciell frisör?
Min kompis Junia slingar mitt hår och det blir alltid jättebra! 

Vad brukar du dricka för något när du går på fest? vad köpte du nu exempel! :) nyfiken bara hihih
jättebra blogg puss!
Vin eller Cider, denna gången vin. Tack så mycket, puss! :) 

Hur kan ni va så himla fina?! fattar det inte.. Världens finaste leenden har ni också! älskar din blogg!
Åh vad gullig du är, tack så jättemycket! :) 

Vad använder du för foundation? :) btw älskar din blogg!
Använder sällan foundation men när jag använder de så har jag denna: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0