21/3 - 2012


Många som frågade om linnet jag har på bilderna. Det är ett linne jag velat ha jättelänge men som såldes förra året, så hittade det på tradera och köpte det för en hundralapp haha. Det är en jättefin blus/linne med broderade vita blommor längst ner. Kan säkert visa bättre bild sen!


Godmorgon! Sorry att jag inte bloggade något mer igår men mådde inte bra. Idag är det lite bättre, solen skiner och jag ska träffa min fina Andrea. Vi ska till stan och kolla runt lite.. Ska se om jag hittar någon bikini, börjar få panik haha, har inte hittat någon jag gillar än. Men men det kommer väl! Sitter och lyssnar om och om igen på låten i inlägget under. Så underbar! Hur som helst, ska ut med vovven nu och sedan ta en dusch och börja fixa mig. Vi hörs väl lite senare. Puss!




Kommentarer
Postat av: Julia

Men från vilken affär kommer det ifrån?

Vilket märke?

Kram

2012-03-22 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0