godnatt / kreta

Hej! Har varit en väldigt mysig söndagskväll. Satte mig och kollade på Mamma mia, sen tog jag och mamma en promenad med hunden och fan vad mycket snö det kommit, måste vara typ 15 cm. När vi kom in igen kollade vi klart på filmen och nu sitter jag här. Ska strax hämta lite mackor & oboy och kollade på One tree hill. Mys! Imorgon kommer förmodligen mitt paket från H&M också!! Bara för att jag längtat så mycket så lovar jag att ingenting kommer passa, så typiskt min otur. Jaja vi får se. Hoppas ni sover redan, men här har ni lite bilder från Kreta, vill tillbaka!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera?

2012-01-23 @ 01:03:43
Postat av: Melinda

Så söt Tove! :)



Hur vet man när beställningarna från H&M kommer fram? :)

2012-01-23 @ 11:08:14
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är riktigt vacker :)

2012-01-23 @ 13:04:42
Postat av: ida

Vad heter de hotellet ni var på? Finns det mycket att erbjuda där på Kreta? Fest och sånt? :)

2012-01-23 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0