onsdag / frågor och svar


Jag igår haha.

Hejhej! Tog en sovmorgon till 12 idag, det behövdes. Var sjukt trött och är det fortfarande. När jag vaknade gick jag ut på baksidan och satt & solade ett tag, sjuuukt härligt väder.. synd att jag inte hittar på något. Ska ta ut hunden på en promenad nu iallafall, sen får vi se vad som händer ikväll. Hoppas det är bra med er och att ni är ute och njuter i solen! Puss!

Har du instagram? :)
Yes! Heter tovewaldemar där :)

Frågade dig förut vad din kamera heter och vart du köpt den och hur mycket den kostar. Men fick inget svar :( Hoppas att du kan svara, det skulle vara snällt!
Oj sorry, måste glömt! Har en Canon ixus 220 hs, köpte den på elgiganten och den kostade runt 1600-1700 kronor tror jag :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv tog jag sov morgon till 16:37xd

2012-02-29 @ 16:39:45
Postat av: Julia

hej!

vart redigerar du dina bilder, så att dom får en" Kladdig" vit ram, hehe.

jättebra blogg!

2012-02-29 @ 17:10:09
Postat av: Anonym

vad använder du för smink? Du är ju värsta brun så tänkte om du använder ngt bra puder eller nått?

2012-02-29 @ 17:19:06
Postat av: Anonym

Fin du är!!

2012-02-29 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0