FRÅGOR & SVAR

Får du pengar för att blogga?
Nej! 

Vad tycker du om mulatter? Pojkvänsmaterial? ÄRLIGT SVAR OM DU TÄNKER PÅ UTSIDAN.
Finns vissa sjukt snygga! 

Vart är väskan ifrån? :)
Den kommer från Gina Tricot! :) 

Vad gjorde ni? :D Jag gillar en kille o han gillar mig, och alla säger att han kommer bjuda ut mig imorgon. Vi känner dock inte varandra så bra så det kommer säkert bli awkward stämning.. Men vad ska man prata om? Haha :D
Vi var bara hemma hos honom, kollade film och sådär :) Vad roligt! Haha svarar nog lite sent men hoppas det gick jättebra! :) 

Vad har du för må-bra tips så här på tidig vårvinter? jag är också så trött hela tiden och du har kanske nåt tips?
Har tyvärr inte så många.. Är också i behov av några tips! Men folk säger till mig att vara ute i friska luften, inte sova så länge på morgonen, skaffa rutiner och umgås med folk du trivs med! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0