27/12

Bilder härifrån
 
Min älskling kom hit igår och var sjukt bakis haha, så vi kollade bara lite på One tree hill och sen somnade vi tidigt. Han drog för ett tag sen och jag ska precis klä på mig lite. Ska åka en sväng till farsta med Emelie idag! Har inte träffat henne på länge så det ska bli roligt.. Sen får vi se om mellandagsrean i farsta har något mer att bjuda på.. Förhoppningsvis inte lika mycket folk som i stan iallafall! Tänkte hinna fota mina julklappar innan också, så kolla in här lite senare idag. Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en iphone 4s? är det värt att köpa en?:)

2012-12-27 @ 15:26:49
Postat av: Anonym

Har du en iphone 4s? är det värt att köpa en?:)

2012-12-27 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0