2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag nog, men ingenting speciellt jag kan komma på just nu! 
 
Hur har ditt 2012 varit? Väldigt bra måste jag nog säga trots allt. Livet har väl varit lite upp och ner men i det stora hela är jag nöjd! 
 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja! 

Blev du kär i år? Jaa! Nykär och härlig. 

 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Hm.. 23 september då jag och Rasmus blev tillsammans och Kreta & Rhodos datumen! 

 

Vad är din största framgång 2012? Att jag har blivit mycket ödmjukare och jordnära tycker jag! 

 

Bästa köpet? Måste nog säga min militärjacka! Saknar att använda den nu.. 

 Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.. Men tyvärr mest mat tror jag nog haha! 

 

 Gjorde någonting dig riktigt glad? Massa! Men mest var väl när våren och sommaren började komma. Hade det riktigt jobbigt i början på året så lite värme och solljus gjorde mina dagar och mitt humör bättre. 

 

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Don't you worry child, Heads will roll och Love suicide.

 

 Vem har du umgåts med mest? Rasmus & Andrea kanske! 

 

 Bästa minnet från 2012? Kreta eller Rhodos.. Swedish house mafia får jag inte heller glömma. Så jävla fett!

 

 

 Hur många kysste du? Alldeles för många.. hehe. 

 

 Har du haft ett förhållande under 2012? Ja, med min älskling! 

 

 Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Lite lättare i skolan, mer sol denna sommar och träffa mina vänner lite oftare! 

 

Vad önskar du att du gjort mer? Hm.. Gått i skolan kanske. 

 

 Vad önskar du att du gjort mindre? Vart ledsen, men sånt kan man väl inte riktigt styra över. 

 

 Favoritprogram på tv? One tree hill! 

 

 Största musikaliska upptäckten? Oj, svårt.. Vet faktiskt inte! 

 

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Känns som att min födelsedag var evigheter sen.. Minns knappt vad jag fick haha! 

 

 Vad gjorde du på din födelsedag? Låg och solade på Kreta och drog ut med Andrea på kvällen! 

 

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Min skolgång! Och kanske lite mer tur i livet.. 

 

 Vad fick dig att må bra? Min pojkvän och mina vänner. 

 

 Vem saknade du? Farfar och mormor! 

 

 De bästa nya människorna du träffade? Rasmus. Och såklart mina underbara brudar i klassen! 

 

 Det bästa du har åstadkommit i år? Att jag tog tag i livet och började skolan. 

 

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Sluta ät så mycket chips och börja träna!!! 


Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas 2013 blir perfekt då!

Fin blogg du har :)

2012-12-28 @ 16:47:14
URL: http://photoplanet.blogg.se/
Postat av: Molly

Din blogg och så tycker jag om, och dina bilder inspireras jag av. Men ibland så kan du säga helt fel saker som inte går att ignorera (typ som andra bloggare). Som nu, när du säger att du blivit mer ödmjuk.

Att påstå att man blivit mer eller mindre ödmjuk så bryter man mot den beteendenorm som brukar förknippas med ödmjukhet. Man går då inte och säger att man är ödmjuk/blivit mer ödmjuk osv, vilket du precis gjort. Det är inte ödmjukt att påstå saker om sig själv. So much for that, va?

Tråkigt nog så kommer du säkert inte godkänna denna kommentar. Vilket du aldrig gör om någon säger någonting negativt om dig. Vill bara att du ska förstå vad vissa egenskaper innebär innan du titulerar dig själv som sådant.

2012-12-31 @ 00:56:30
Postat av: Johanna

Hej! Som jag har fattat det så har du haft det ganska tufft med skolan och det känns som att jag ungefär är i samma situation som dig. Så skulle varit jätte skönt om du har lust att skriva om det i ett inlägg.. :) För skulle varit skönt att få läsa om nån annan som var i kanske samma situation och då kanske jag kan hitta en utväg för mig eller va man ska säga. Men förstår även om det inte går, om det är för personligt eller nåt sånt. :)

2013-01-04 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0