wanted / help me

Har tröttnat totalt på min mobil jag haft i 2 år snart. Kan inte göra någonting annat än att ringa & smsa på den. Värdelös.. Vill verkligen ha en iphone så ska försöka övertala mina föräldrar. Måste komma med riktigt bra argument för att få dom på min sida, och det har jag inte än. Fattar inte så mycket av beskrivningen av abonnemangen osv. Skitkomplicerat. 

Så är det någon gullig människa som kan berätta hur mycket man måste betala i månaden och så för att kunna surfa osv. Om man har comviq alltså! Snälla?






Kommentarer
Postat av: Anonym

hur tycker du en kille ska vara för att du ska gilla han? va e maxåldern på en kille som du skulle kunna dejta? p.s du e as fin :)

2011-09-26 @ 19:45:24
Postat av: Amanda

Kolla på tele2s hemsida, där står allting :D

2011-09-26 @ 19:49:11
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Camilla

Alltså först måste du ju välja vilket kompis-abonnemang du vill ha, men eftersom att det är iPhone så förmodar jag att du vill surfa mycket och så, så då skulle jag välja Kompis Surf som kostar ca 45 kr i månaden. Vill du ha en 16 GB eller 32 GB? Om vi antar att du vill ha 32 GB så kommer det att kosta först 45 kr för abonnemanget, sedan 250 kronor i månaden för själva telefonen, sedan tror jag att du ska betala något i butiken när du köper den men det är jag inte säker på. På Tele2s hemsida så står det att det kommer kosta ca 300 kronor i månaden.

2011-09-26 @ 20:12:01
URL: http://franberg.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

Jag tycker du ska köpa en sån som jag köpte igår! Samsung galaxy S2. Så grym och många som har en iphone säger att den är bättre än dom, den är lite stor men har redan vant mig, kan göra allt du kan med iphone plus med, många som haft iphone har bytt till den jag har och om du köper iphone kommer det bli skitsvårt att vänja av sig till annan mobil än apple.



Jag har min för 349 kronor i månaden, då får jag fri surf, smsa 3000 gratis sms till comviq och ringa gratis till comviq nät. Får även ringa för hela det beloppet då! Mobilen kostade då ingenting..när den skulle annars kostat nära 6000!

2011-09-26 @ 21:52:00
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Med comviq 195 (haha alltså 196 kr) smsar man gratis till ALLA, har hur mycker FRI surf som helst, och dessutom ringer man för 69 öre i öppningsavgift till alla med comviq och resten för kanske 1-2 kr! Jag laddar på med comviq 195 en gång i mpnaden och det går åt ty 50 kr, skitbra!!!!!

2011-09-27 @ 13:20:22
Postat av: Linnea

Ett tips är att vänta till 5an kommer för då blir ju 4an mycket billigare eftersom då sänks priset.

Annars kostar det 249 kronor i månaden i 6 månader sen kostar det 289 kronor. Fast om du har csn kort kan man köpa billigare där!!

2011-09-27 @ 18:14:11
Postat av: Anonym

jag har comviq kompis surf.

jag betalar 89kr imånaden, får gratis surf och sen betalar jag för allt jag ringer/smsar. och det är inte syrt alls. :)

2011-09-27 @ 20:02:03
Postat av: Anonym

jag har inte abonnemang men jag laddar på comviq kompis 195 kr i månaden och då smsar man gratis till ALLA och får fri surf :)(du kanske redan visste det här...

din blogg äger!

2011-09-27 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0