superbass



Tjena! Har haft en inte sådär jättehändeleserik dag. Har typ lärt mig hela Nicki Minaj-Superbass utantill, vilket liv va. Men fick en tvångstanke att utmana den där lilla tjejen på 8 år som är grym. Så har inte lyssnat på något annat sen klockan 3 idag. Stackars min bror i rummet bredvid. Aja, jag och mamma snackade lite smått om att åka till Norge på höstlovet också. Förmodligen för att träffa släkten men om vi åker ska jag fan ta och träffa Henrik också. Inte varje dag jag hänger i oslo liksom.. men vi får se om det ens blir av! Aja, är stört sugen på att se fullt hus nu, asså filmerna. Har faktiskt laddat ner ena så ska kanske se den nu. Men säger godnatt nu. Det här blev bara ett flummigt inlägg. Puss! 



Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag kan också hela låten! :D Det är så sjukt kul när man rappar den och kan den ^^

2011-10-21 @ 07:30:57
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/
Postat av: sofia

åh vem är henrik då? <3

2011-10-21 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0