måndag


Gammalt collage från Kreta 2011. Mitt paradis ♥

Hejhej! Har varit en jobbig dag för mig idag. Har verkligen kämpat för att typ inte dö. Sov typ bara 1 timme inatt, om ens det. När klockan ringde var jag helt död. Hoppade in i duschen och orkade inte ens sminka mig så har gått runt som en jävla zombie i skolan. Har haft ont i hela kroppen också, och frysit hela tiden. Känns som feber.. har ont i halsen också och inte nog med det, en jävla huvudvärk också. Nice! Slutade iallafall vid 2 så det var skönt. Tog en snabb sväng in till söder med Junia, sen hämtade vi hennes hundar och åkte hemmåt. 

Nu vill jag bara sova, sova & sova men ska försöka hålla mig vaken så jag sover bra ikväll. Orkar verkligen inte bli sjuk. Riktigt dålig tajming. Får inte missa något i skolan just nu! Aja, funderar på att göra macaroni and cheese nu. Ska iallafall chilla hela dagen. Uppdaterar strax!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta om kreta? Om alla dagar, vad ni gjorde, vad ni träffade för killar osv.? :D <3

2011-11-07 @ 17:23:27
Postat av: Malin K. Wiklund

Vilka härliga bilder! :)

2011-11-07 @ 18:13:29
URL: http://malinkw.se
Postat av: Anonym

Jag ville bara berätta att Mari Schelin har dött nyligen :(jag gick också i sköndalskolan förut.

2011-11-07 @ 18:29:31
Postat av: Mathilda

Herregud vad brun du kan bli! :O

2011-11-07 @ 19:20:31
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: Lina Carlsson ☺

varje gång du lägger upp några bilder från kreta vill jag jättegärna åka dit! ser helt underbart ut! :)

2011-11-07 @ 23:05:37
URL: http://mashmellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0