kort fakta om mig


Oitressant fakta om mig själv!

Älskar mc donalds, pizza och annat skräpmat.
Hatar att prata i telefon. Vet aldrig hur jag ska säga hejdå, rädd för pinsamma tystnader osv. Kan tänka mig att jag låter rätt dryg i telefon.
Älskar ketchup på tacos.
Är ca 172 cm.
Älskar att se samma filmer om och om igen.
En av mina största skräcker är att gå till tandläkaren.
Tycker det är sjukt charmigt med killar som har dialekt.
Enligt mig är humor en av de viktigaste egenskaperna när det kommer till en kille.
Har bara varit tillsammans med 2 st.
Har mvg i bild trots att jag är riktigt kass på att rita/måla.
The Notebook är en av de bästa filmerna jag sett, någonsin.
Skulle kunna leva på Tacobar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0