fråga/svar

skulle du kunna berätta mer om din "sommarflört" på kreta? om det var där ni var? :D

jo absolut! började med att vi spanat in varandra in varandra lite på stranden och sådära. sen en gång när jag och emma var ute med madrassen och simma stötte vi på han, alltså morten, och hans typ 5 kompisar. vi snackade, eller ja, försökte iallafall, dom alla var ju norska. sen var de inget mer med de, såg honom knappt på några dagar och emma åkte hem så var ensam kvar med familjen.
well, en dag när jag var ute och badade. såg jag morten en bit bort, han såg mig, mötte varandra med blicken. vi började gå mot varandra, eller i mitt fall simma. kommer ihåg att jag tänkte ställa mig på botten men vattnet var lite djupare än vad jag var beredd på så höll på att drunkna haha, men då tog han min hand och drog mig mot honom, och ja, där stod vi. två främlingar, kramandes, mitt i vattnet. efter de började vi umgås, hängde tillsammans på stranden, spelade strandpingis, badade, satt vid vattnet vid kvällarna och tittade på solnedgången. vi umgicks i stort sätt hela tiden dom sista 2 dagarna innan det var dags att åka hem. det var lite svårt med språket men det fungerade iallafall! vi höll kontakten när vi kommit hem genom att webba osv, var ingen idé att prata i telefon, det var dyrt och vi fattade ändå inte vad vi sa till varandra haha. vi försökte träffas innan sommaren tog slut men det blev aldrig riktigt av. det var bara att acceptera läget och gå vidare, inse att det bara var en "sommarflirt" och 2 underbara dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaww

2011-03-22 @ 21:15:48
Postat av: Anonym

var ska du åka i sommar om du ska åka nånstans?

2011-03-23 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0