1 mars

 
 
 
ett par minnesvärda stunder fångade på bild från kretaresan sommaren 10. ta mig tillbaka! hej på er! saknat mig? lite? har var upptagen hela dagen och gårkvällen också för den delen. dagen har spenderats i stan med junia, vi kikade i affärer, köpte med oss mat hem och kollade på film. riktigt mys! fick med mig ett par solbrillor i hopp om att våren ska komma fortare för så här vill jag fan inte ha de längre, vill knappt gå utanför dörren i detta trista väder! så funderar på att bara stanna hemma ikväll. ta en dusch, sätta på mjukiskläder och sedan sätta mig i soffan för att inte röra mig därifrån på hela kvällen. låter lockande.. men antar att jag har lite tid för bloggning ikväll så vi hörs! pussssar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0