smink

kan du inte göra ett inlägg hur du sminkar dig och fixar ditt hår? vilka produkter osv? :) och vilket gymnasium ska du börja i, linje? :) du är jätte fin, kram!

Jo det kan jag göra! Jag ska börja på Kärrtorps gymnasium (om jag kommer in) sam-media. Tack!!



1. Börjar med att skölja ansiktet i kallt vatten, sen använder jag en dagcreme i hela ansiktet.
2. Tar concealer från Maybelline under ögonen och där det behövs.
3. Sen tar jag puder från H&M i hela ansiktet.
4. Fyller i ögonbrynen med en ljusbrun färg från H&M (glömde fota)
5. Böjer ögonfransarna med en böjare från H&M där också.
6. Målar mascara på över & underfransarna med en mascara från Telescopic (bästa!!)

Svårare än så är det faktiskt inte!
Använder inga dyra produkter eller kanske inte de bästa men dom funkar bra på mig. Det som är det viktigtaste. Dyrast är inte alltid bäst! Nu på sommaren försöker jag använda så lite smink som möjligt också.

När det kommer till håret så är jag riktigt kass. Sköter inte alls om mitt hår som man ska. Använder alltid ett värmeskydd från Loreal som är jättebra innan jag ska föna eller platta det bara. Annars gör jag inget speciellt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0