svar på frågestunden

Favoritfilm?
Oj, har flera favoritfilmer! Bland annat The notebook, Ett moster till svärmor, The ugly truth, The last song.

Vart kommer du börja gymnasiet och vilken linje? :)
Kommer gå på Kärrtorps gymnasium, sam-media. 

 Har du funderat på vad du vill jobba med i framtiden?
Jaa lite har jag funderat men tycker det är så jäkla svårt. Journalist verkar väldigt roligt!

Vad för musik lyssnar du på? säg inte "blandat" eller "typ allt möjligt" nu!!
Haha men jag lyssnar verkligen på allt möjligt! Det beror på efter humör. Ibland lyssnar jag på allt som kommer på radion. Fixar jag mig för fest eller något lyssnar jag på Avicii eller liknande som får mig taggad. Är jag ledsen eller om de är sent på kvällen lyssnar jag oftast på The Fray, The script osv. Men Coldplay & Eminem är några favoriter som fungerar, oavsett humör.

Om du älskar coldplay så mycket, varför såg du dom inte i gbg? :O
Vi hade biljetter! Skulle åkt ner med Emelie, men något blev som de inte skulle så vi fick släppa biljetterna. Ganska surt.

Har du pojkvän?
Nepp, jag är lycklig singel!

Hur gammal är du?
16 år är jag!

Vilka bloggar läser du?
Kenzas, Rstahl, Egoinas, Lisaplace, rackartygarna sen mina vänners & några andra bekantas bloggar.

Vill du bli modell?
Nja, ibland vill jag, ibland verkar det bara för ytligt & så, kan inte tänka mig ett liv utan godis, sola, chips osv :D

Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Hm.. Mina ögon, min mage och skrattgropar.

Vad är du minst nöjd med på din kropp?
Önskar jag hade lite mer kött på benen & lite mer rumpa.

Beskriv dig med 3 ord :)
Glad, omtänksam, snäll! :)

Hur lång är du?
173cm tror jag.

Snyggaste killen? :)
Jon kortajarena eller Ashton Kutcher!

Hur länge har du bloggat?
Lite mer än ett år nu.

Och har du haft någon blogg innan denna ?
Ja, har haft några bloggar innan fast dom rann ut i sanden rätt fort.

Har du tänkt att tatuera dig, vart i så fall och vad?
Tycker att det är sjukt snyggt med tatueringar men nej, har inga planer på att tatuera mig. Så rädd att jag skulle ångra mig efteråt eller att det blir fel. Det kommer ju ändå sitta där resten av livet!

Brunnet, blondiner eller båda (killar)?
Skulle nog säga någonting mittemella, cendré. Eller brunetter.

När va du senast i hopp med någon?
Det tog slut i juni förra

vilken är din favorit-serie? (förutom oth!)
The hills!

Är du naturligt brunett,eller har du färgat det? :)
Har min natruliga hårfärg nu. Tonade det brunt i vintras men det har försvunnit nu.

fulaste klädesplagget du vet? :D
Onepiece kanske, men dom är dock så jävla coola haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0