paus i packandet

 
Nyss, osminkad & söt! Har nya shortsen på mig också, som ni ser så är dom väldigt hög i midjan men de är bara snyggt, speciellt med något linne eller en nåt instoppat. Kommer från H&M och kostar 199:-

Tja! Har hållt på och packat hela eftermiddagen men inte kommit så långt. Vovven har stört lite och nyss trampa jag i hans kiss på golvet som jag inte såg, nice! Men nu sover han så tänkte avsluta nu lite snabbt så jag kan chilla ikväll. Lutar åt oth maraton! Ville dra ut, men kanske inte så smart eftersom vi åker vid 12 imorgon så måste fixa osv. Och till dig Alexandra som undrade: nej vi åker inte ensamma, Junia följer med min familj! :)



Kommentarer
Postat av: marie

Hej! snälla skulle du kunna svara på vart ifrån du köpt din vinterjacka, svarta fodrade, vilket märke? :)

2011-07-11 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0