godnatt

  
  
Nyss.

Jises vad trött jag är just nu! Men fortfarande inte tillräckligt trött för att sova.. Emelie drog för typ en halvtimme sen. Vi har bara chillat galet ikväll. Köpt godis, lyssnat på musik & snackat. Ett tag hade vi så tråkigt så vi satt & lyssna på massa gamla barn&disney låtar haha, och gjorde huvud-axlar-knä&tå-dansen. Nästan så att jag inte vågade skriva ut det här, är jag verkligen 16 liksom?? Jadå, man ska alltid ha kvar barnet inom dig, dessutom är jag fortfarande ett litet barn så de är lugnt. Fan va jag bablar på nu.. ska ta & tvätta bort sminket nu, efter de lär jag väl piggna till lite så ska nog kolla på ett one tree hill avsnitt innan jag somnar. Men säger godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0