bekännelser

Har lärt min vovve att spela död när jag skjuter med handen mot honom.
Får ofta höra att jag har ganska mörk röst. 
Har aldrig ätit kebab.
Äter alltid jättefort. Är ofta klar innan mamma ens satt sig vid bordet. 
Har en störd fobi för hårstrån i mat. Den blir bara värre och värre.
Vill jättegärna lära mig spela gitarr. 
Hade jättefint hår i 6-7an, sen köpte jag en plattång.
Tycker att det är jätteläskigt när duschdraperiet är helt för draget, känns alltid som att det står någon bakom. 
Vill ha en liten mops.
Längtat jättemycket tills H&Ms vårkatalog kommer. 
Fryser typ hela tiden. Spelar ingen roll om jag har mycket kläder.
Älskar guacamole & tzatziki. 



Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Under lovet blire en kebab! Hahha

2011-12-20 @ 20:09:15
Postat av: Anonym

hahha vad gulligt kan du inte lägga ut en video på när du "skjuter" din hund`?!?!?!

2011-12-20 @ 22:04:47
Postat av: Filippa Möller

varför vill du alltid ha så fula hundar? puss babe

2011-12-20 @ 23:21:24
URL: http://filippamoller.blogg.se/
Postat av: E l l i n o r ♥

Känner igen mig väldigt mycket här haha.

Men ey du har fortfarande fint hår Tove..

2011-12-23 @ 12:17:18
URL: http://tingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0