FRÅGOR & SVAR



Hur känner du med självförtroende och självkänsla? är det olika saker för dig?
Hm.. förlåt men är lite för trött för att svara på den frågan nu, kan skriva ett ordentligt inlägg om det någon dag istället!

Har du pojkvän? Vill du ha?
Nepp jag är singel! Jag vet inte, tror faktiskt inte jag vill ha någon, trivs väldigt bra som det är just nu. Men självklart om jag skulle bli jättekär haha. 

Börja med hiss & diss! :) Och fortsätt med såna där inlägg ''11 saker om mig'' skit kul att läsa såna inlägg :D
Tack för tipset! Haha, kul att du gillar de! :) 

vart har du köpt dina svarta jeans? :)
De är cheap monday jeans, alltså köpta på weekday! 

Börja visa dagens outfit! :)
Ska försöka bli bättre på de! :)

Känner du linn å? isf vad tycker du om henne? Jättebra blogg! kram <3
Ja, om du menar Linn Åberg, vi är "barndomsvänner" men umgås inte nånting längre. Men hälsar på henne om jag träffar henne osv. Tycker att det är en jättesnäll & snygg tjej! Tack sötis! :)

vad använder du för mascara? du är sjukt snygg tjejen!
Använder en som heter telescopic carbon black, bästa! Tusen tack!! 

Vad hände med dig och Basse? Varför splittrades ni liksom.. <3
Han hade känslor för en annan tjej också så det säger väl rätt mycket om varför vi (jag haha) splittrades.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du gå på insparksfesten i kärrtorp? Du har jätte fin klädstil och så! Puss

2011-08-30 @ 16:05:35
Postat av: Lisa

vart är tröjan du har på dig på bilden köpt? :D

2011-08-30 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0