12.38



Godmorgon!
Sitter här och försöker komma i liv men det känns inte som något händer, är så sjukt morgontrött så det inte är sant. As jobbigt! Kom iallafall hem från Junia för typ en halvtimme sen. Drog hem till henne igår vid kl 12 för att göra henne sällskap över natten. Vi chillade & kollade på en skräckfilm innan vi somnade vid 3. Ska käka lite frukost nu och sen fixa mig (läs: klä på mig & sätta upp håret), ska nämligen till farsta en stund med Emelie. Är suuugen på att köpa nån ny kofta eller någon blus. Är fan rik, pga mina stjärnbetyg så fick jag rätt mycket pengar + födelsedagspresent + presentkort. Så är väl några tusenlappar rikare än vanligtvis, nice! Men men, måste sätta fart. Hörs när jag är hemma igen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0