19.33






har fastnat framför datan, som vanligt. men lite plugg har jag faktiskt hunnit med! tänkte bita ihop och fördjupa mig lite till i biologin innan jag ska unna mig en dusch & mys framför big brother eller någon film innan. glöm inte hur viktigt de faktiskt är med plugget, lätt att man gör de faktiskt. men fan, pluggar du mycket nu och får bra betyg & jobb kan du göra alla saker du drömmer om, resa, shoppa & allt annat när du är lite äldre. sånt får mig att kämpa lite mer. hoppas ni har haft en fin dag förresten! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur hittade du dem här coola biderna? snälla svara :)

2011-04-05 @ 21:36:02
Postat av: Anonym

utseendefixerad ? :)

2011-04-06 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0