00.24

Nu sitter jag här.. igen. Som jag fint förklarade de för Amanda, "att ha en blogg är som att ha ett husdjur, man har ett ansvar och måste uppdatera några gånger om dagen", men fan, har alltid velat ha ett husdjur. Vi lär väl märka när jag tröttnar.

Hur som haver. Kvällen var väldigt mysig i stort sett. Vi kollade på Titanic med en massa chips och dipp, några tårar föll från alla tror jag, svårt att låta bli. Jag grät nog mest över hur jag aldrig kommer få Jack som min man. Life is hard.

Ska försöka komma i säng i tid ikväll, ska kolla igenom facebook en stund, och det var jävlar vilket hysteri det var kring melodifestivalen. Har ärligt talat inte kollat en enda gång, inte ens 5 min. Så detta är ganska ointresant enligt mig. Nej, nu börjar detta inlägg spåra ur. Tack för mig, godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0