FRÅGOR & SVAR

vaaaart har du köpt the tooopp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den är köpt på H&M för 2 år sen. 

går du i 9an?
Haha taskig! Går i 1an på gymnasiet. 

Vad hade du för vinter jacka i vintras och vad ska du ha i vinter? :)
Hade mina bruna boomerang. Ska väl ha den i år också, eller så ska mamma ta över den & jag får en ny svart.

är du oskuld?
Nej det är jag inte. 

hur gammal var du när du förlorade oskulden?
15 år. 

kan du ge mig några sminktips??
Här kan du se ett sminktips jag gjorde för ett tag sen. 

har ni snygga killar i kärrtorp isåfall vilka? :)
Ja, det finns massa snygga killar. Vill inte säga namn haha! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är typ fett cool! Drömmer om att bli som du snuffi!

2011-09-21 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0