torsdag / vinnaren av caseapp-tävlingen

Jag nyss! 

Hejsan! Jag är riktigt trött idag, men glad också, för idag är det torsdag och redan imorgon är det fredag! Såå skönt! Gick iallafall skolan till 4 och sen dess har jag bara chillat hemma framför några ppl avsnitt. Ska städa mitt rum nu och ta tag i lite tyskaplugg innan Rasmus kommer hit och sover lite senare. Skön dag! För helgen har jag inte så mycket planerat faktiskt.. Kanske (förhoppningsvis) utgång imorgon och sen hade jag gärna velat se nya filmen Ego också. Får se hur det blir! 

Har ju lovat att dra vinnaren av Caseapp tävlingen också, och vinnaren är.... Rebecca! Mejlar dig direkt! 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så himla fin! Snälla kan inte du berätta vad du tar dina bilder med? Är det datorn eller iPhone? Bästa bloggen kram!

2013-01-24 @ 21:32:18
Postat av: Sara

Du är så grymt vacker! Jo jag undrar om du har noppat dina ögonbryn själv? Isåfall hur fick du dem så jämna och fina? vill också ha den formen,så snyggt! din blogg är bäst! :)♥

2013-01-27 @ 19:22:58
Postat av: Else-Marie

Du er så fin:)

2013-01-29 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0