måndag / sjuk


Jag och älsklingen härom dagen! 
 
Hejhej! Förlåt för min usla uppdatering igår men har en bra ursäkt iallafall. Blev magsjuk på natten mellan lördag och söndag, spydde hos Rasmus flera gånger och igår låg jag bara i sängen hela hela dagen. Usch, jag hatar att spy och att vara sjuk.. Men nu är det på bättringsvägen iallafall! Rasmus sov här igår och han var precis och handlade glass, godis, alvedon, ostbågar och hallon till mig.. Världens bästa pojkvän! 

Har laddat ner hela säsong två av Pretty little liars så nu har jag lite och göra iallafall.. Hoppas ni alla mår bättre än mig och får en bra start på veckan! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ajdå, finns nog inget värre än en redig magsjuka..

2013-01-28 @ 14:17:45
URL: http://Http://Vendelan.blogg.se
Postat av: Anonym

vart laddar du ner filmer/serier?:)

2013-01-28 @ 16:22:52
Postat av: ELSA

Åh du får krya på dig! Jag hatar magsjuka..
Men Pretty Little Liars är så grymt bra är så säsong 3 och väntar på att nästa avsnitt ska komma ut, såå spännande! :D

2013-01-28 @ 17:21:27
Postat av: MOA ÖHMAN

Pretty little liars kan du annars kolla på på Swefilmer.com
Svensk text vilket det inte finns på så många andra ställen vad jag hört.. Älskar den serien!

2013-01-28 @ 19:24:02
URL: http://ohmanmoa.blogg.se
Postat av: julia

var laddade du ner säsong 2 från? har letat som en galning

2013-01-29 @ 11:06:21
Postat av: Bea

Vilka söta bilder på er! :)

2013-01-29 @ 13:46:40
URL: http://beatriiicej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0