frågor /svar

Ska du byta bloggportal som Andrea?
Ja, jag kommer förmodligen byta bloggportal inom kort, dock inte till samma som Andrea. Har valt att hålla detta tyst tills det är helt klart och avtalet påskrivit. Vi får se! 

Den dära hemsidan members.com? De är inte fake saker va? Om de inte är de är det ju sjukt bra! :)
Nej det är inte fejk! :)

Hur många poäng gick du ut nian med? :) Skulle bli jätteglad om du svarade!
Jag gick ut med 250p!

Jeg husker fra bilder i sommer at du har en new era caps, der det står NY på. Har du denne i svart eller navy (marineblå)?
Den är marinblå! 


Du har så sjukt snygg kropp! Vad tränar du för någonting? :)
Tack!! Jag tränar ingeting :)

Vad går du för linje på gymnasiet? :)
Jag går samlinjen, fråga mig inte varför, supertråkig linje! 

Hur hanterar du dig när Rasmus är ute och festar, tex på krogen runt om massa tjejer. Blir du inte svartsjuk och orolig? Tycker det själv är jobbigt..
Vi har festat tillsammans mycket sen vi blev tillsammans och han har bara varit på krogen ca 2 gånger. Jag litar verkligen på honom och vet att han inte skulle göra någonting, men klart man är lite orolig ändå, man är ju mänsklig! :)

Jag undrar istället tvärtom: Hur hanterar Rasmus när du är på fester och så? Måste ju va sjukt många killar som flirtar med dig??

Han hanterar det bra! Han vill att jag ska ha en roligkväll med mina vänner och så, han litar på mig såklart, men vill ändå att jag hör av mig under kvällen! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är du och hur gammal är han ? Älskar din blogg !!:DD

2013-01-17 @ 21:33:25
Postat av: mikaela

Hej! snälla kan du lägga upp outfitstips! dina outfits mm!

2013-01-17 @ 21:43:05
Postat av: Vendela

Tycker du verkar hantera din pojkväns festande och så bra, men precis som du säger man har ju mänskliga svartsjuke känslor som inte går att radera helt och hållet!

2013-01-17 @ 22:15:36
URL: http://vendelan.blogg.se
Postat av: Amanda

Man kan inte "inte träna" för att få en sådan kropp som du har. Myt rakt igenom, den är jättefin men man ser att den är tränad om man tex kollar på din mage, en platt mage med synliga muskler kommer inte bara av sig självt. Säg åtminstonde att du kör övningar hemma, eller gjort ;)

2013-01-17 @ 22:38:42
Postat av: Sofia

Man kan aldrig äga någon, med tanke på inlägget om svartsjuka.
Vill man vara otrogen kan man vara det dagtid eller när som helst. Är någon otrogen, synd för den, då visar han/hon bara vad feg och osäker han/hon är. Då är han inte värd mig! Så tänker jag.

2013-01-17 @ 23:10:40
Postat av: Felicia

Hej tove. Jag började följa din blogg bara några månader efter att du startat den, alltså när den inte var så värst stor. Minns att du hade mörkt hår och sen därifrån slingat håret ljusare, kan du hjälpa mig, vilka färger brukade du använda och om du kanske kunde berätta hur du brukade göra (när det var som mörkast). För att det brukar vara rätt svårt att slinga det ljusare när man har så mörkt hår, eller alltså det brukar inte bli någon fin färg, och jag tyckte du hade lyckats varje gång. Rätt svårt att komma ihåg, eftersom att det var så länge sen men försök. Skulle vara jätte tacksam då! Underbar blogg, kram

2013-01-18 @ 06:30:41
Postat av: Easybrace UF

Hej, vi är ett företag som undrar om du vill lotta ut en easybrace i din blogg? Det är ett verktyg som man har för att knäppa armband. Mejla oss!

2013-01-18 @ 10:18:48
URL: http://easybraceuf.se
Postat av: Melina

när började du festa? :)

2013-01-18 @ 16:33:15
Postat av: Anonym

man behöver inte alls träna för att ha hennes kropp! Min kropp är typ lika och den är inte särskilt tränad =)

2013-01-19 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0