Drömresemål

London - Jag är sååå sugen på att åka till London med någon kompis eller min pojkvän. Skulle vara så roligt att gå runt där och shoppa på massa roliga affärer, bränna pengar och bara ha mysigt en helg. Ska försöka spara så mycket pengar som möjligt nu och kanske kanske förhoppningsvis ha råd med att åka någon gång 2013. 
 
Australien -  Skulle så gärna vilja åka dit, gärna länge! Kanske börja jobba där och bo där ett år i värmen. Så härligt! Något sånt måste jag göra innan jag dör. 

Västindien - Att titta på bilder från Bora bora eller Mexico får mig att vilja dö. Orkar inte med Sverige och vill bara bort till paradiset ett tag och bara njuta & ta det lugnt. 
 
Rhodos - Klart Rhodos måste vara med! Kan inte vänta tills vi åker i sommar, börjar längta ihjäl mig! Många som tror att det säkert är dräggigt där och så, och det kanske det är. Men det är sjukt fint! Vattnet är helt kristallklart och stränderna jättefina. Sen är det liksom en stad också, vilket är roligt. Stranden hela dagen och sen äta, shoppa och festa i stan. Kan det bli sommar någon gång!?

New York - Drömstaden. Drömshoppingen. Dröm. Har varit i NY en gång redan men det var när jag var 11 år tror jag så minns inte så mycket och var inte direkt shoppingintresserad. Vill dit nu och bara bränna flera tusen på massa kläder från Forever 21, Vicstoria's secret osv osv! 


Kommentarer
Postat av: Demir Ahmemulic

Hej, hur mycket unika har du om dagen? såg att du va på mest besökta grejen så ville bara veta hur mycket unika man måste ha för att va med där! :)

2013-01-21 @ 15:20:22
URL: http://nnickiminaj.blogg.se
Postat av: Fanny

Bora bora ligger dock inte i Västindien utan i franska Polynesien! Vilket i sin tur ligger mellan Australien och Sydamerika! ;)

2013-01-21 @ 16:12:58
Postat av: Saga

Hej Tove! Tycker verkligen din blogg är grym och du har blivit som en förebild, har följt den flitigt i ca 1 år nu! Men har en fråga som jag skulle bli överlycklig om jag fick svar på. Har länge funderat på att köpa ett par Hunters men är så osäker på om de är sköna och om de kommer hinna gå ut ur mode innan sommaren. Därför tänkte jag fråga dig, tror du att du kommer använda dina Hunters nu under våren/sommaren?

2013-01-21 @ 16:38:43
Postat av: Isabella Eriksson

Hej fina Tove! Tack för en super bra blogg. i vilket program redigerar du dina bilder? tacksam för svar. kram

2013-01-21 @ 18:04:41
Postat av: regina

tove.. mexiko ligger i Nordamerika

2013-01-22 @ 00:43:52
Postat av: frukallgren.blogg.se

Underbara London! Det är verkligen helt fantastiskt där! :D

2013-01-23 @ 16:02:48
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: Carina

Fin blogg!
Var i New York i julas och i Australien i maj 2012, kanske du kan få lite inspiration på min blogg.

2013-01-26 @ 13:49:28
URL: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0