bekännelser av rasmus

Tove tycker om att ta täcket den senaste tiden och vägrar förstå varför jag fryser hela nätterna..
Hon är väldigt väldigt morgontrött.
Hon gör mig kärare och kärare varje dag (no homo).
Hon tycker det är tråkigt att kolla när jag spelar innebandy.
Hennes leende lyser alltid upp tillvaron.
Hon tycker att jag är lik några av karaktärerna i One Tree Hill (alla bästa, och deras bästa. Om jag får bestämma).
Tove älskar sommaren och mest av allt att vara utomland.
Hon är så bra på att göra mig glad.
Hon gymmade med mig för första gången igår.
Hon är starkare än hon tror.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vendela

Gulligt:)

2013-01-17 @ 18:00:28
URL: http://Vendelan.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket lag spelar ramsus i?

2013-01-17 @ 21:26:09
Postat av: Moa

Vilket lag spelar han i hehe?

2013-01-18 @ 15:37:31
Postat av: Johannas

Förlåt haha men förstår verkligen inte denna mening! "Hon tycker att jag är lik några av karaktärerna i One Tree Hill (alla bästa, och deras bästa. Om jag får bestämma)." haha fattar inte riktigt vad han menar!

2013-01-18 @ 17:22:55
Postat av: Anonym

Kärare? HAHAH

2013-01-19 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0