5/1

Bild från igår! 

Godmorgon! Har precis stigit upp ur sängen efter en skön och behövlig sovmorgon. Gårkvällen var jättemysig hos Amanda, vi åt middag, tårta, pratade och hon öppnade presenter. Supertrevligt! Gick hem runt 11 och direkt när jag kom hem mådde jag dåligt och var tvungen att spy, trodde jag skulle bli magsjuk men efter lite sömn mår jag mycket bättre idag. Skönt! Ska in till stan vid halv 3 tiden och möta Andrea för att kolla i lite affärer tror jag. Sen får vi se vad som händer ikväll. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ser typ ditt ansikte på bilde, så är det sådär 'glansigt' vid pannan och upptill vid kinden, fast kollar du på tjejen till höger om dej i 'verkligheten', hon med brunt hår alltså, hon är nästan matt i ansiktet
Och min hud blir som din på bilder också! Vet du kanske varför? Hehe kramis

2013-01-05 @ 12:56:21
Postat av: Filmtugg

Hej!
Har startat en ny filmblogg där vi skriver om både gamla och nya filmer och ger er filmtips och recensioner. Kika gärna in och ge förslag på recensioner om filmer du skulle vilja se =)

2013-01-05 @ 14:46:46
URL: http://filmtugg.webblogg.se
Postat av: Henrietta

Kolla in min nya blogg hade varit as kul. är 19 år gammal och bor i Göteborg :)

2013-01-05 @ 15:30:32
URL: http://nattstad.se/Henriettaottersten
Postat av: Louise

Vad fick hon av dig? :D

2013-01-05 @ 16:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0