onsdag 26/9


 
Hejhej! Läget? Med mig är det bra, nu iallafall. Gick inte att gå upp imorse.. Så himla stressad, trött och allt möjligt. Så stannade hemma från skolan, lite dåligt men har pluggat lite hemma iallafall och fått en uppsats klar. Sen vid 1-2 tiden kom Rasmus förbi, som jag saknat honom.. Han får mig alltid så glad. Vi kollad på A lot like love, åt daimtårta och myste. Han drog precis och jag ska sätta igång med plugget igen.. Till imorgon och fredag har vi en uppsats, tyskaprov, engelskaläxa och en stor redovisning. Usch! Jaja, snart helg iallafall! 

Kommentarer
Postat av: titi

Damn, vilken mage du har Tove! Har du några tips på hur man får en platt mage?

2012-09-26 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0