onsdag 12/9


Nyss! 

Hej! Har haft en lång dag i skolan med ett samhällsprov och ett litet tyska prov. Gick helt okej tror jag.. Skönt att ha det gjort iallafall! Jobbig dag men har ändå varit på bra humör för ikväll ska jag träffa min älskling, har saknat ihjäl mig. Men innan det ska jag förbi Junia en sväng för att slinga mitt hår, har börjat få en hemsk utväxt och är bara så trött på mitt hår att någon liten förändring måste ske! Ska klippa det snart också.. Jaja, hoppas ni får en fortsatt bra dag! Puss! 


Kommentarer
Postat av: Lola

Heej, googlade runt efter D brand jacka och hamnade på din blogg! Jag undrar hur lång du är och vilken strl du har på jackan? ska nämligen köpa en sån iår och är osäker på vilken strl jag ska ta. hoppas du svarar, fin blogg! :)

2012-09-12 @ 18:08:34
Postat av: Saga

snälla Tove svara på frågor om kläder!! :D
puss

2012-09-12 @ 18:09:00
Postat av: Elsa

Går du och Rasmus på samma skola eller vilken skola går han på? :)

2012-09-12 @ 21:24:46
Postat av: kim

kan inte du blogga om nåt er roligare?

2012-09-13 @ 16:07:17
URL: http://Kimberly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0