no excuses


Något jag börjar bli riktigt sugen på är att börja träna igen. Kommer alltid in i perioder där jag blir jätteträningssugen och duktig men lyckas ofta tröttna efter några veckor. Det är absolut inte så att jag vill gå ner i vikt eller bli smalare.. Utan vill bli mer fit, få lite muskler, kondition och bli mer hälsosam helt enkelt. Ska försöka dra mig ut och springa eller gå långt några dagar i veckan, äta liiiite nyttigare iallafall och göra situps och sånt hemma. Har nästan inga förväntningar på mig själv haha, men vi får se om det går. Någonstans måste man väl börja och det är värt ett försök iallafall! 

Kommentarer
Postat av: lisa

ett litet tips är att inte ha för stärnga regler i början, utan mjuk starta med lite lagom träning, när du känner efter två veckor -varför kör jag inte mer när jag ändå är igång? det är först då man ska köra planerat, då kan inget stoppa än;)

2012-09-03 @ 09:06:17
Postat av: Anonym

Dessutom mår man så mycket bättre av träning! Jättekul

2012-09-03 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0