LÖRDAG 29/9


Jag nyss! 

Hejhej! Sorry för dåliga uppdateringen igår men hann verkligen inte.. Efter skolan åkte jag hem till Rasmus och vi åkte vidare till hans mormor som fyllde år. Fick träffa hela släkten också, var lite nervös först haha, men det gick jättebra. Vid 10 gick vi hem och myste lite framför filmer. Imorse fick jag gå upp jättetidigt och åka hem, har nämligen varit i stan hela långa dagen med Julia och Moa. Vi shoppade, åt tacobar och pratade en massa. Fick med mig lite fint som jag visar ikväll eller imorgon! Jättenöjd iallafall! Har faktiskt inga planer för ikväll men åker kanske till Rasmus, eller så kommer han hit.. Får se! 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Vart har du köpt den vita tröjan du har på bilderna? Kan du visa bättre bilder på den, pris?

2012-09-29 @ 18:56:16
Postat av: Anonym

vilket smink använder du? :)

2012-09-30 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0