fredag 14/9


Nyss! 

Såhär trött och sliten har jag nog int sett ut på länge.. Riktigt seg av vädret och lite sömn. Gårdagens smink idag igen haha, vafan händer!? För lat! Jaja, igår vid 7 tiden åkte vi och kollade på ett hus och sen direkt efter drog jag till Rasmus, vi kollade på John Tucker must die och myste. Skönt! Kom hem från skolan för någon halvtimme sen, så himla skönt att det är fredag! Har inte så mycket planer för helgen men ikväll ska jag käka thai med Junia och sen dra hem till Rasmus igen för filmkväll. Ska bli jättemysigt, vädret gör mig så seg! Tänkte hoppa in i duschen nu och fixa mig lite. Vi hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Hanna Eriksson

Hejsan Tove! Jag tipsade om mina favorit bloggar ikväll och du var en av dom, jag tog en bild från din blogg och la upp en länk under till din blogg, jag tänkte kolla om det var ok? Om inte så säg till direkt så tar jag bort det! Toppen blogg tjejen!

Kram från hannaeriksson.com

2012-09-14 @ 23:13:14
URL: http://hannaeriksson.com
Postat av: Anonym

Varför tar du inte bort sminket istället?

2012-09-15 @ 13:08:12
Postat av: sara

what mascara do you use ? :)

2012-09-15 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0