FRÅGOR / SVAR

Är ni tillsammans nu eller? :)
Nej, jag och Rasmus är inte tillsammans. Vi vill ta det lite sakta, det är ju ingen brådska! :) 

Hej, vilka produkter du använder varje dag? (shampoo, inpakning, ansiktcreme, mascara , puder, smink osv.) kram!
Kan fixa ett inlägg där jag visar det! Påminn mig om jag glömmer. Kram! 

Är man skum ifall man går fram till någon och frågar om den personens nummer? Hur skulle du reagera ifall en kille gjorde det?
Nej det tycker jag inte. Men kanske lite mer naturligt om man går fram, presenterar sig och småpratar lite innan man frågar om numret! Skulle jag tycka iallafall.. Jag hade nog blivit glad bara!

Hej! Skulle du kunna tipsa om några fina stränder med sådär turkost vatten i Rhodos? Befinner mig nämligen där nu och googlar runt massor men det är så svårt att hitta nått bra. Du har så fina bilder med fint vatten!! Skulle bli jätteglad om du kunde tipsa om några fina! :)
Om du är i Rhodos stad så tycker jag du ska gå till Ellie Beach, stor strand med jättefint turkost & vindstilla vatten. Det var där vi var nästan varje dag! Sen åkte vi till 2 andra stränder.. Men dom har jag tyvärr helt glömt bort namnen på! :) 

Vad har du för storlek på dina hunter och dina converse? :) uppdatera oftare de skulle uppskattas! Förresten din digitalkamera, tar den så fina bilder bara sådär eller är det någon speciell inställning? :)
I mina Converse har jag 37 och i mina Hunters har jag 38. Ja den tar fina bilder, sen redigerar jag ljuset, kontrasten och lite sånt i Photoscape på datan! :) 

Du har så snygg layout och fina bilder. Var får du inspiration ifrån? Och måste fråga om du är kär? Det ser mysigt ut i allafall! :)
Tack! Får väl min inspiration från andra bloggar, och sen skriver jag väl om sånt som jag själv tycker är allra roligast att läsa i bloggar! På andra frågan: Ja, jag är kär! Bästa känslan.. :) 

Hej! Är dina hunter original tall eller är det dom där adjustable något som man kan justera spännet på? :) Har fastnat för din blogg totalt efter bara några dagar haha!!
Hej! Mina hunters är vanliga original tall, och dom är matta, inte glansiga! Haha, vad roligt. Glad jag blir! :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle verkligen uppskatta om du svarade på den här frågan, kanske i ett eget inlägg eller liknanade. Jag vet att du har mått dåligt förut, hur tog du dig ur det? Vad tänkte du på? Tack i förhand!

2012-09-03 @ 22:14:21
Postat av: Anonym

Angående stränder på Rhodos, när jag var där så var vi på tsambika beach, det går buss dit, men man måste gå en bit. Jättevackert!

2012-09-03 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0