FRÅGOR / SVAR

Är du 95a? För vist gick du i Kärrtorp ett kort tag förra året? Varför slutade du och har du gått om nu? Kram :)
Yes jag är 95a men går i ettan! Gick i kärrtorp förra året i några månader, men trivdes inte, mådde inge bra osv. vilket gjorde att jag missade massa i skolan och det blev svårt att byta. Så istället pluggade jag distans, tog ett sabbatsår och började ettan nu istället! Kram :) 

Varför börjar inte du och Andrea blogga tillsammans? :)
Förstår inte varför vi ska göra det? Hon har sitt liv som hon skriver om, och jag har mitt! :) 

I vilket program gör du dina collage? :)
Picasa 3! :)

Fina bilder på er! När ska du ändra status på Facebook? Puss på dig fina du!
Tack! Vi har inte bråttom med det, utan vill ta det lugnt. Sen är inte en status på facebook det allra viktigaste! Puss! 

Hur gammal är Rasmus? :)
Han är född 94a! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket gymnasium går Rasmus i? Ni är jättefina tillsammans! Puss! :)

2012-09-10 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0