FRÅGOR / SVAR

Vad härligt! :) Fick du känslor för Rasmus redan då på Rhodos eller var ni bara kompisar?
På Rhodos umgicks vi som vänner men klart jag var intresserad! :) 

Känner mig lite smått stalker nu haha, men var inte du på Rhodos med Andrea också? :)
Nej, vi var däremot på Kreta "tillsammans" i början av juli! :) 

Typ en drömresa ju! Vill också uppleva något sånt :) Tog du bara kontakt med honom och hans kompisar eller? :)
Ja det var härligt! Visste vem Rasmus var lite sen innan och vi hade pratat någon enstaka gång på sms förra vintern. Så såg jag honom när jag gick på planet, blev lite nervös och log bara lite haha. Tyckte det var jättepinsamt! Sen när jag var framme vid hotellet smsade han och frågade vart jag bodde osv, sen möttes vi på stranden dagen efter! :) 

Hej! Vet du vart jag kan hitta en fin fransväska? Tacksam för svar, kram!
DMretro.se har en jättefin fransväska i brun, svart och grå! Lite sugen på den själv! 

Tove, vad kan man ha på sig på ett bröllop? Så himla förvirrad, har typ aldrig varit på bröllop förut så har ingen aning haha. Funderar på att kanske ha en långklänning som du hade förut.. Vad tycker du? :) Och vad hade du för skor till förresten? Puss!
Vad roligt! Kolla runt efter någon klänning på Nelly, finns massa fina där till hyfsat bra priser, både långa och korta. Kom ihåg att inte ha en vit bara! ;) Jag hade svarta pumps till! Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0