9/9-2012



Så jävla kär för första gången i mitt liv. Blir så lycklig av dig, kan verkligen inte sluta le. Den där känslan jag får bara av att titta på dig, som att hjärtat ska spricka av alldeles för mycket kärlek ♥

Kom precis hem från Rasmus. Eller för en stund sen iallafall! Igår hade vi jättemysigt, chillade framför Dear John med massa godis och ostbågar. Vi somnade runt 3 och vaknade imorse vid 11 men låg kvar några timmar. Skulle egentligen med på visning av ett hus vid 3-tiden men hann tyvärr inte det. Jaja, är hemma nu somsagt men ska strax iväg och träffa Andrea en stund, tror vi ska ta en fika eller något. Mys-södag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra ett videoinlägg igår eller ikväll? och bara snacka lite om allt som händer oså. längesen nu :) tycker du borde göra många videoinlägg!

2012-09-09 @ 17:32:46
Postat av: Sophie

Åh jag dör vad söta ni är tillsammans! Din blogg är absolut den bästa jag någonsin läst Tove, sån glädje du sprider, måste bara säga det. Sluta aldrg blogga!

2012-09-09 @ 18:02:34
Postat av: Sofia

JAG DÖR VAD SÖTA NI ÄR ÅÅÅHHHH :')

2012-09-09 @ 18:17:20
URL: http://zuaws.blogg.se
Postat av: Anonym

herregud va söta ni är tillsammans!

2012-09-09 @ 18:27:20
Postat av: Melinda

Vad hände med videobloggen där du sminkar dig? :o har typ väntat på den hela tiden haha :)

2012-09-09 @ 18:44:35
URL: http://melindaa.blogg.se
Postat av: Anna

Känner dig inte alls, men är jätteglad för din skull. Du verkar haft det tufft ett tag, men de säger ju att efter regn kommer solsken.. :)

2012-09-09 @ 21:01:53
URL: http://tango-in-shangri-la.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0