2012-09-16


Bilder från i somras direkt efter Rhodos, lagom brun man var där.. Ångest! Saknar mina tjejer massa också! 

Hejhej! Läget med er? Själv är det bra, men har lite ångest. Sitter och skjuter upp pluggningen hela tiden.. Inte bra! Men men, kan berätta lite snabbt om gårdagen och dagen. Igårkväll åkte jag hem till Andrea och myste framför lite film och så, skönt. Idag åkte jag och Rasmus in en sväng till stan, jag skulle leta efter en väska men hittade ingen bra. Vi lunchade på tacobar också, sen drog vi hem till honom och chillade ett tag. Kom hem för en liten stund sen och nu måste jag verkligen skriva klart en engelska grej och städa mitt rum! Rasmus kommer nog hit ikväll och sover.. Jaja, måste sätta igång nu. Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Amen tack för den.... bara för att du är snygg!

Svar: Tyckte den var lite gullig på oss! Puss!
Tove Waldemar

2012-09-16 @ 19:07:56
URL: http://ammanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0