2 september 2012



Lite bilder på mig och Rasmus! 

Har haft en riktigt mysig och bra söndag med Rasmus. Igårkväll var jag med Junia, vi skulle egentligen dragit på fest men det var lite för långt bort så vi chillade hos mig istället framför en film och vid 2 gick vi till donken. Efter det kom Rasmus hem till mig, vi kollade på film och sen somnade. Imorse vaknade vi vid 11, drog till farsta och käkade mat innan vi åkte vidare hem till honom där vi har tagit det lugnt och myst hela dagen fram tills nu. Jätteskönt! Så glad. Nu är jag hemma och ska ha en filmkväll med mamsen, är nästan aldrig hemma längre känns det som haha. Jaja, massa nytt i mitt liv är bara bra för mig tror jag! Hur som helst.. Ska äta något nu och sedan bosätta mig i soffan för kvällen. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Finaste ni!!!

2012-09-02 @ 21:52:38
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Anonym

Är ni tillsammans nu eller?:)

2012-09-02 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0