19 september 2012


Jag idag! Blus - H&M, Skinnjacka - Jofama by Kenza, Väska - Gina, Stövlar - Hunter. 

Som jag skrev tidigare, har inte haft världens bästa dag men det har rullat på rätt bra ändå. Slutade vid 3 tiden, då drog vi och köpte godis och sen följde jag med Julia en sväng som skulle kolla på skor. Sitter här med en stor godispåse bredvid som jag snart äter upp.. Men måste hålla mig tills ikväll när Rasmus kommer haha. Lillördag idag, inga läxor och lång sovmorgon till 11.30 imorgon. Skönt! Har lite inlägg på g, så kolla in strax! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!

2012-09-19 @ 18:24:07
Postat av: Fanny

Åh kan du inte visa bild på väskan? Vad kostade den :)

2012-09-20 @ 07:09:17
URL: http://fannyohrnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0