18/9


Jag och Julia igår innan insparksfesten! Vi var vägarbetare med reflexvästar och hörselkåpor haha!

Igår var det ju inspark som jag skrev, och det var ju.. sådär faktiskt. Först var det förkrök i tanto med några 1,2 &3or. Sen drog vi till insparksfesten i skyddsrummet. Var inte alls taggad, kändes bara fel att stå och dansa för att låtsas. Känns som att jag fick nog av inspark förra året.. Julia höll med mig och vi drog väldigt tidigt. Åkte istället hem till Rasmus och sov där. Jättemysigt! Imorse var vi helt döda så vi kom inte upp förrän vid halv 12 tiden. Vi hade någon kickoff dag i skolan idag som jag skippade.. Tror inte jag var den enda som tur är. Jaja, kom hem för ett tag sen och tänkte sätta igång med lite plugg nu. Vi hörs senare, puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för klocka du använder, vart är den köpt och vad kostade den? :)

2012-09-18 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0